poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Beka dziś była, hah <3 


Opiszę wam w małych ilościach co dziś robilłam . 
Więc... W szkole była nuda na maksa... Ale gdy przyjechałam ze szkoły to coś tam odrobiłam lekcje xd potem do sklepu poszłam z przyjaciółką oczywiście po zakupy dla mamy i dla nas po "v-maxie" Jak ja uwielbiam v- maxy 
Ale mniejsza o to.. No to poszliśmy odnieść zakupy i wbiliśmy do niej na chatę.. Musieliśmy dokończyć wulkan beka na maksa. 
Taplalismy się farbkami , bawiliśmy się że jesteśmy murzynami , haha <3 
Kolega nam czytał dowcipy o blondynkach xD 
Uśmiałyśmy się trochę przy tym  
No i jakoś takoś zleciał mój dzisiejszy dzień  
Jeden z najlepszych dni w moim życiu <3

Kochani !!
Mało komentujecie .. Właściwie nic nie komentujecie.. Ale ja nie przestanę prowadzić tego bloga, NIGDY !

A taką mam figurę ^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz