poniedziałek, 17 marca 2014

Na sam początek chciałabym wam polecić bloga naszego Dawida : http://www.dawid-kwiatkowski.com/
I dziś chcę wam troszkę napisać o mnie ..
Więc... Już niebawem pojawią się na moim blogu covery ... Jeszcze nie wiem kiedy. ponieważ nie mam jak ich dodać. Może spróbuję na iSing ale nie wiem jeszcze... Na sam początek czyli moim pierwszym coverem będzie ... Nie mogę się zdecydować ... Ale zacznę od Saszan- świat jest nasz <3
Potem Dawid- Biegnijmy i tak dalej ... :)

Mam zamiar kupić sobie tablet .... Czyli covery będą pojawiały się raz na tydzień lub dwa tygodnie .. :)
Jeszcze nie wiem jak będę się wyrabiała !! Może nawet i co miesiąc ;*
Nie wiem jeszcze, ale wiem że na pewno będzie tablet przed wakacjami xd
Jaka pewność <lol>

Nom... To chyba na tyle... A nie !! Chciałam wam powiedzieć coś..
No bo jak usłyszałam o Saszan na 4fun.tv no to powiedziałam " ehhh jakaś głupia " , a niespodziewanie 2 dni później zaczęłam ją lubieć !!! I jestem jej fanką <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz